Новости из этой рубрики
9 октября 2015
Окинем взглядом один из самых способных рамных внедорожников на данный момент –…
12 января 2016
Компания Lincoln вернула в линейку флагманский седан Continental.
9 сентября 2016
Компания Porsche представила гибридную модификацию хэтчбека Panamera второго…
26 ноября 2020
Всего будет выпущено 630 таких мотоциклов.
16 января 2018
Новинка, формирующая новый сегмент, демонстрирует новый уровень технологий, а…
12 сентября 2018
Что бы сегодня надеть для выезда в город? Синий минивэн или желтый фургон?
Представлений екстремальний Porsche Taycan Turbo GT

Porsche представила рекордний Taycan Turbo GT. Електричний седан виявився найпотужнішою моделлю в історії марки - комбінована віддача його силової установки в режимі овербуста досягає 1108 кінських сил і 1340 Нм моменту, що крутить. На розгін до ста Taycan Turbo GT з легкими опціями Weissach витрачає 2,2 секунди, максимальна швидкість – 305 кілометрів на годину. При цьому на одній зарядці машина здатна проїхати до 555 км.

У Telegram-каналі BUSINESSMAN ділиться останніми новинами про багате та успішне життя. 

Приєднуйтесь!

Седан Taycan Turbo GT виявився не тільки найшвидшим електричним Porsche, а й найпотужнішою моделлю в історії марки.

Завдяки імпульсному інвертору з напівпровідниками з карбіду кремнію (максимальна сила струму - 900 А проти 600 А у Turbo S) і новому електромотору на задній осі віддачу чотиридверки довели до 789 кінських сил і 1340 Нм моменту, що крутить.

Щоправда, це лише у стандартному режимі. З активованим лонч-контролем Turbo GT видає 1034 сили, а протягом двох секунд доступні пікові 1108! Для порівняння: у Turbo S потужність з овербусом становить лише 952 сили.

Переварити лавину тяги новинці допомагають посилені редуктори з іншими передатними числами. А для диявольських прискорень з ходу Turbo GT має функцію Attack Mode. Вона заснована на системі push-to-pass від звичайних електрокарів, але функціонує як на болідах Формули E.

Натиснувши кнопку на кермі або потягнувши правий підрульовий перемикач, можна на 10 секунд збільшити потужність до 952 сил. Розгін з місця до ста у седана займає 2,3 секунди, до 200 кілометрів на годину - 6,6.

Машинам зі спортпакетом Weissach потрібно 2,2 та 6,4 секунди відповідно. Максимальна швидкість - 290 або 305 кілометрів на годину. На одній зарядці Turbo GT проїжджає до 555 км за циклом WLTP.

За словами Porsche, седан Taycan Turbo GT ще й важить на 75 кілограмів менше за Turbo S, а у випадку з Taycan Turbo GT Weissach різниця досягає 145 кілограмів. Для цього довелося пожертвувати другим рядом сидінь, фірмовим аналоговим годинником, електроприводом лючка зарядного порту та задніми динаміками аудіосистеми.

До того ж на полегшених машинах менше шумопоглинаючих матеріалів, а також коштують спеціальні стекла. Простий Turbo GT менш радикальний у своєму прагненні до низької маси, тому втратив лише сервопривод кришки багажника і ще ряд дрібниць.

 Стандартно Taycan Turbo GT оснащений адаптивною підвіскою Porsche Active Ride з активним придушенням кренів. Колеса - діаметром 21 дюйми, гальма - полегшена вуглеродокераміка PCCB.

У салоні стоять крісла-ковші із CFRP-пластику, які без доплати змінюють на сидіння Adaptive Sports Seats Plus з електрорегулюванням у 18 напрямках.

Візуально Taycan Turbo GT та Turbo GT Weissach відрізняються аеродинамічною проробкою: у першого позаду активний спойлер зі щитком Герні, у другого — фіксоване антикрило, яке бере участь у створенні притискної сили еквівалентної 220 кілограмів.

Ціни на Taycan Turbo GT у Німеччині починаються з 240 тисяч євро.

 

Опубликовано: 12 марта 2024
Мы используем основные и сторонние файлы cookie в целях повышения удобства пользования этим сайтом и получения информации о взаимодействии пользователей с его содержимым. Закрыв это сообщение, вы тем самым соглашаетесь с использованием нами файлов cookie.