Новости из этой рубрики
26 августа 2022
Креативный директор Gucci Алессандро Микеле показал рекламную кампанию новой…
27 февраля 2023
Loro Piana адаптує свою розкішну майстерність до активного способу життя…
18 февраля 2020
Не поверите, но в ней даже есть свитшот с изображением Наоми Кэмпбелл.
1 ноября 2016
Автопроизводитель Jaguar Land Rover обновил свою фирменную коллекцию одежды,…
30 ноября 2023
Доповнюють приглушені, природні тони.
Гаррі Стайлз та Gucci представили кампанію спільної колекції
Gucci та Гаррі Стайлз показали рекламну кампанію їхньої спільної колекції «HA HA HA» — це ініціали Гаррі та Алессандро Мікеле, а також відсилання до вигуку, яке вони найчастіше використовують при зустрічі.
У Telegram-каналі BUSINESSMAN ділиться останніми новинами про багате та успішне життя.
Приєднуйтесь!
Як повідомляє Hypebae, сама кампанія отримала назву "Liberated Vanity" (у перекладі з англійської - "Звільнене марнославство"). Натхненням стала концепція «гардеробу мрії».
У ролику Гаррі Стайлз приміряє пальто Prince of Wales, картаті костюми, куртки (у смужку та шкіряні в клаптевій техніці), а також з'являється в кадрі з сумкою Gucci Bamboo 1947 року.
«Я такий радий, що цей проект нарешті втілився у життя. Я знаю Алессандро вже багато років, і він завжди був серед моїх коханих людей. Я надихаюся, спостерігаючи за його роботою, тому співпраця з моїм другом була для мене особливою», - поділився Стайлз.
Опубликовано: 7 ноября 2022
Источник: BUSINESSMAN - ДЕЛОВОЙ СЕТЕВОЙ ЖУРНАЛ