Новости из этой рубрики
30 мая 2017
Компания Porsche Design совместно с adidas разработали для жителей мегаполисов…
8 июля 2019
Психоделическая коллекция Stella McCartney объединяет поклонников высокой моды…
19 апреля 2024
Виготовлена з екологічно сертифікованого текстилю та океанічної пластикової…
7 ноября 2022
Вона надихнута концепцією «гардеробу мрії».
12 сентября 2022
На предметах коллекции изображен Пикачу.
Lacoste відзначає 90-ту річницю новою колекцією
Легендарний бренд відзначає знаменний момент, висвітлюючи численні субкультури, які популяризували та переосмислили Крокодила.
У Telegram-каналі BUSINESSMAN ділиться останніми новинами про багате та успішне життя.
Приєднуйтесь!
Lacoste славлять у всьому світі за його строкаті поло, складний трикотаж і, звісно, культовий логотип у вигляді крокодила. Ця впізнавана емблема протягом десятиліть уособлює основні принципи бренду: елегантність, креативність і переосмислення.
Спочатку задуманий у 1933 році професійним тенісистом Рене Лакостом, бренд є проявом його винахідницького духу та бажання зробити революцію у світі тенісу та за його межами. Сьогодні Lacoste виходить за рамки спортсменів.
На святкуванні 90-річного ювілею Lacoste бренд вирішив подорожувати світом, об’єднуючи всі різноманітні субкультури, які сформували спадщину Lacoste.
Опубликовано: 11 мая 2023
Источник: BUSINESSMAN - ДЕЛОВОЙ СЕТЕВОЙ ЖУРНАЛ